Організаторами заходу виступили Національний Еразмус+ офіс в Україні та Національні експерти з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+ спільно з Міністерством освіти і науки України.
Метою заходу було поширення провідного досвіду та моніторингу результатів проєктів за напрямом Розвиток потенціалу вищої освіти, забезпечення синергії між проєктами, що працюють у певному кластері, просування тематичних пріоритетів Програми ЄС Еразмус+, зокрема якості, цифровізації, інклюзії та екологізації вищої освіти.
До вебінару долучились більше 60 представників проєктів CBHE Програми ЄС Еразмус+, закладів вищої освіти та наукових установ. Також учасники мали змогу переглянути захід на YouTube-каналі НЕО в Україні.
ПРОГРАМА ЗАХОДУ
З вітальним словом до учасників звернулись Сергій ШКАБКО, державний експерт експертної групи з європейської інтеграції директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик МОН України та Світлана ШИТІКОВА, координатор Національного Еразмус+ офісу в Україні.
Питання забезпечення якості освітніх програм в контексті євроінтеграції висвітлив Володимир БАХРУШИН, Національний експерт з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+, керівник сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України; професор кафедри системного аналізу і обчислювальної математики, голова Вченої ради, Національний університет «Запорізька політехніка».
ПРЕЗЕНТАЦІЇ спікерів:
- Презентація “Забезпечення якості освітніх програм в контексті євроінтеграції” (В. Бахрушин) – за посиланням.
Під час вебінару було презентовано результати наступних проєктів:
- Модернізація магістерських програм для майбутніх суддів, прокурорів, слідчих з урахуванням європейських стандартів з прав людини (598471-EPP-1-2018-1-AT-EPPKA2-CBHE-JP-CRIMHUM-Modernisation of Master programmes for future judges, prosecutors, investigators with respect to European standard on human rights) – за посиланням (оновлюється).
- Журналістська освіта задля демократії в Україні: розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму (598964-EPP-1-2018-1-UK-EPPKA2-CBHE-JP-DESTIN-Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism) – за посиланням.
- Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до багатомовної освіти та європейської інтеграції (610427-EPP-1-2019-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP-MultiEd-Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration) – за посиланням.
- Розвиток практично спрямованої студентоцентрованої освіти в сфері моделювання кібер-фізичних систем (609557-EPP-1-2019-1-LV-EPPKA2-CBHE-JP-CybPhys-Development of practically-oriented student-centred education in the field of modelling of Cyber-Physical Systems) – за посиланням.
- Розбудова академічного потенціалу в сфері глобального здоров’я у регіонах Східної Європи і Центральної Азії (618868-EPP-1-2020-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP-BACE-Building Academic Capacity in Global Health in the Eastern Europe – Central Asia Region) – за посиланням (оновлюється).
- Багаторівнева освіта та підготовка у сферах кліматичних послуг, адаптації до змін клімату та їх пом’якшення в локальному, національному та регіональному масштабах Академічна протидія гібридним загрозам (619285-EPP-1-2020-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP-ClimEd-Multilevel Local, Nation- and Regionwide Education and Training in Climate Services, Climate Change Adaptation and Mitigation) – за посиланням (оновлюється).
- Кросдоменні компетентності для здорової та безпечної роботи у 21 сторіччі (619034-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP-WORK4CE-Cross-domain competences for healthy and safe work in the 21st century) – за посиланням (оновлюється).
- Інжиніринг криз і ризиків у сфері транспортних послуг (598218-EPP-1-2018-1-PL-EPPKA2-CBHE-JP-CRENG-Crisis and Risks Engineering for Transport Services) – за посиланням (оновлюється).