Payday loans
slide show
Інститут Лідерства,
Інновацій
та Розвитку
Участь у EACEA Grantholders meeting (25-29.01.2021, on-line)

25-29 січня 2021 р. відбулась зустріч представників команд-переможців конкурсу Програми Еразмус+ КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти (CBHE) з країн-членів і партнерів Програми з координаторами проектів від Виконавчого агентства ЄС з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА), представниками Генеральних Директоратів ЄС, Представництв ЄС в країнах-партнерах, Національних Еразмус+ офісів і Національних агентств Еразмус+.

Головна мета заходу – ознайомити представників команд-переможців конкурсу 2020 року з правилами реалізації проектів CBHE, надати консультації з поточних питань та налагодити співпрацю між проектами та країнами, а також ознайомити з особливостями запровадження проектів в різних країнах.

Питання поточного стану та майбутні перспективи розвитку потенціалу у вищій освіті; роль та відповідальність закладів вищої освіти; впровадження, моніторинг та управління фінансами проєктів CBHE, а також управління проєктами під час пандемії COVID-19 були висвітлені у перший день заходу.

Під час другого дня пройшли 7 регіональних воркшопів, а також пленарна сесія щодо дослідження впливу проєктів розвитку потенціалу вищої освіти, а також моніторингу та оцінки впливу політики розвитку ЄС.

Протягом 3-5 днів заходу відбулись зустрічі із представниками проєктів-переможців 2020 року та презентовано e-Booth, в межах якого відбулись 12 паралельних секцій нетворкінгу та обміну кращими практиками.

Команда НЕО в Україні, а також члени команд-переможців проектів 2020 р. COOPERA «Інтеграція дуальної вищої освіти в Молдові та Україні», DigEco «Діджиталізація економіки як елемент сталого розвитку України та Таджикистану», SAFEMED+ «Симуляційне навчання на бакалавраті з медичної освіти для підвищення безпеки та якості обслуговування пацієнтів», BACE «Розбудова академічного потенціалу з глобального здоров’я у регіонах східної Європи і центральної Азії», OPTIMA «Відкриті практики, прозорість та доброчесність для сучасної вищої школи», WORK4CE «Міждоменні компетенції для здорової та безпечної роботи у 21 сторіччі», CLIMAN «Синергія освітніх, наукових, управлінських та промислових компонентів для управління кліматом та запобігання зміні клімату», UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання», ClimEd «Багаторівнева освіта та професійне навчання з питань кліматичних послуг, адаптації до змін клімату та їх пом’якшення в локальному, національному та регіональному масштабах», INTERADIS «Інтеграція та адаптація іноземних студентів» долучились до участі у заході.

Проведено зустрічі з представниками Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, НЕО в Україні з командами проєктів, озвучено рекомендації щодо особливостей впровадження проєктів в Україні.

Команди-переможці з закладів вищої освіти України отримали рекомендації, набули інформаційних та практичних навичок щодо нових правил та особливостей реалізації проектів Програми Еразмус+ КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти (CBHE), а також розбудували нові зв’язки з представниками офісів та агентств з метою подальшої синергії та підтримання успішного рівня впровадження Програми ЄС Еразмус+ для українських стейкхолдерів.

Матеріали для виконавців проєктів конкурсу 2020 р. – за посиланням тут.

Оновлені методичні рекомендації та документи ЕАСЕА – за посиланням тут.

 

ІЛІР

ILIDlogo-w165

Інститут Лідерства, Інновацій та Розвитку

Місія / Візія

"Genius Temporis"

МІСІЯ – Сприяння професійному та організаційному лідерству і розвитку сфер врядування, менеджменту та освіти шляхом запровадження інновацій.

ВІЗІЯ – «IЛІР» – лідер у сфері запровадження інновацій задля професійного та організаційного розвитку врядування, менеджменту та освіти.

growth-arrow

Через НАВЧАННЯ до ІННОВАЦІЙ,
через ІННОВАЦІЇ до РОЗВИТКУ,
через РОЗВИТОК до ЛІДЕРСТВА!

Home