Payday loans
slide show
Institute for Leadership,
Innovations
and Development
Нагадуємо проектам Темпус IV Структурних заходів про рекомендації щодо запровадження проектів

20 листопада 2015 р. Міністерство освіти і науки України, Національний Еразмус+ офіс в Україні та Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА, Брюссель) провели семінар-презентацію «Розбудова потенціалу вищої освіти в проектах Структурних заходів: актуальні результати» для учасників проектів Програми ЄС Темпус IV (2010-2016 рр.), що відбувся в Міністерстві освіти і науки України.
Мета заходу: презентація актуальних результатів проектів Програми ЄС Темпус IV – Структурні заходи щодо розвитку потенціалу вищої освіти представниками вищих навчальних закладів України, а також обговорення перспектив запровадження цих результатів на національному рівні за підтримки Міністерства освіти і науки України.

У заході взяли участь виконавці проектів Темпус із 23-х вищих навчальних закладів з усіх регіонів України, представники Виконавчого агентства ЄС з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА), Міністерства освіти і науки України (МОНУ), Національного Еразмус+ офісу в Україні (НЕО), Національної команди експертів з реформування вищої освіти.

Національні експерти з реформування вищої освіти представили результати проектів Темпус як національні координатори – радник Міністра освіти і науки України, доцент кафедри соціології Національного університету «Києво-Могилянська академія» Михайло ВИННИЦЬКИЙ (AsP2PhD – Створення зразкової моделі Докторських шкіл для впровадження структурованих програм PhD в Україні та Грузії), проректор Одеської національної морської академії Вадим ЗАХАРЧЕНКО (QANTUS – Рамка кваліфікацій в галузі наук про навколишнє середовище для українських університетів), проректор Національної металургійної академії України Володимир ШАТОХА (SpinOff – Підтримка інновацій шляхом покращення нормативних та законодавчих рамок для вищої освіти в Україні), директор Інституту вищої освіти НАПН України Світлана КАЛАШНІКОВА (ELITE – Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту), яка була модератором семінару як голова Національної команди експертів з реформування вищої освіти.

Вони та інші Національні експерти – проректор Національного університету «Львівська політехніка» Юрій РАШКЕВИЧ, перший віце-президент НАПН України Володимир ЛУГОВИЙ, начальник Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МОНУ Анна НОВОСАД, – взяли активну участь в обговоренні презентацій та висловили свої пропозиції щодо подальшого використання напрацювань проектних команд.

З метою вивчення досвіду імплементації результатів проектів Темпус на національному та міжнародному рівнях і його використання при запровадженні проектів нової Програми Еразмус+ до заходу долучилися Ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор ЦЕПЕНДА та представники партнерства проекту Структурних заходів Програми Еразмус+ «Система забезпечення якості в Україні: розвиток на основі стандартів та рекомендацій ENQA», зокрема Директор Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» Олександр СМИРНОВ.

Директор Департаменту з розвитку потенціалу вищої освіти Програми Еразмус+ ЕАСЕА Ральф РАДЕРС, підкреслив, що головною метою проектів у рамках програм Еразмус+ і Темпус є їх довготривалий вплив на систему вищої освіти та сприяння розвитку її потенціалу та підвищенню її ефективності. Ральф РАДЕРС також зазначив, що проектам необхідно обмінюватися досвідом і використовувати у своїй роботі корисні напрацювання один одного. За його словами, у забезпеченні такої інтеграції між проектами значну роль мають відігравати такі зустрічі, під час яких кожен представник проекту має можливість провести презентацію своїх досягнень, отримати пропозиції та рекомендації від Міністерства та інших зацікавлених сторін.

Перший заступник Міністра освіти і науки України Інна СОВСУН, Національний експерт, зазначила, що програми Темпус та Еразмус+ є джерелом розбудови, підтримки та фінансування структурних змін всередині університетів, реалізація та впровадження результатів проектів є одним з головних завдань їх учасників, тож важливо, щоб під час реалізації проектів ураховувалися законодавчі зміни в освітній галузі, які впроваджує Міністерство.

Заступник Міністра освіти і науки України Андрій ГЕВКО зробив певні підсумки роботи семінару, звернувши увагу учасників на необхідність ефективного використання коштів ЄС, отриманих на виконання міжнародних проектів, тож доробок кожного проекту має впливати на розвиток вищої освіти, а відповідна інформація розповсюджуватися серед освітянської спільности.

Начальник Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МОН України Анна НОВОСАД, Національний експерт, зауважила, що одним з ключових елементів забезпечення ефективного менеджменту проектів є рівень володіння іноземною мовою, від чого безпосередньо залежить якість проектів. Також вона наголосила, що представникам проектів необхідно знаходитися в постійному діалозі з Міністерством, а також висловлювати свої побажання щодо підтримки та допомоги у реалізації проектів.

Менеджер з аналітичної роботи НЕО в Україні Жанна ТАЛАНОВА в якості репортера заходу узагальнювала висловлені під час дискусії пропозиції для підготовки рекомендації щодо перспектив запровадження результатів проектів Темпус (2010-2016 рр.).

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ та ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРОЕКТІВ ТЕМПУС IV (2010-2016 рр.):

Tempus Projects Presengtations 20.11

Рекомендації проектним командам

 

NEO in Ukraine

160x49

banner_tempus

ILID Projects

project

ILID

ILIDlogo-w165

Institute for Leadership, Innovations and Development

Mision / Vision

"Genius Temporis"

MISSION – To strengthen professional and organizational leadership and development of governance, management and education by implementation of innovations.

VISION – «ILID» – leader in implementation of innovations for professional and organizational development of governance, management and education.

ILID focus: educational and transformational leadership, open and inclusive education, good governance.

growth-arrow

Through LEARNING to INNOVATIONS,
through INNOVATIONS to DEVELOPMENT,
through DEVELOPMENT to LEADERSHIP!

 

Home