«Educational Policy Reform Regional responses to Global Challenges» Objectives: through exchange of international experiences and discussion of the critical issues involved in education reform, participants would gain the following essential knowledge and skills:
-
An improved understanding of the rationale, objectives, policy options and processes of education reform;
-
An appreciation of the importance of creating conducive conditions to ensure successful and sustainable reform initiatives;
-
An expanded knowledge of a broad range of approaches to enhance quality, efficiency, equity, and sustainability of educational provision which contributes to social cohesion, civic and national economic development;
-
A demonstrated ability to apply a range of analytical tools enabling critical analysis of policy options in terms of their appropriateness to local/national settings;
-
A capacity to design and present a conceptual approach to developing education strategies that focus on improving quality of education as an issue in itself and as a necessary condition for addressing quality at all levels of education.
-
Target Audience: policy and decision-makers and senior technical staff from both public and private sectors who are involved in the design and implementation of education policy in the ECA countries. Target Countries: the ECA region Working Languages: Russian and English
Учасниками курсу були 58 представників урядових установ, НУО та міжнародних організацій з 12 країн регіону, а саме: з Вірменії, Азербайджану, Грузії, Молдови, Казахстану, Киргизької Республіки, Російської Федерації, Таджикистану, Туркменістану, Узбекистану, України та США. Міжнародними організаціями, які брали участь у курсі, були Американські ради, ЄС, ЮНІСЕФ та Світовий банк. До складу делегацій від країн входили високі посадовці уряду (на рівні заступників міністрів) та керівники департаментів: освітньої політики і планування, планування та управління, моніторингу, стратегії, аналітики та реформування системи освіти, регіональної координації, програм розвитку, економіки /фінансів /бюджету /обліку, загальної середньої освіти, дошкільної /шкільної /позашкільної освіти, професійно-технічної освіти, вищої та післядипломної освіти, розвитку та організації навчання, освіти у соціальній і гуманітарній сферах, фінансування науки, IT та управління. Учасники представляли міністерства освіти і науки / або освіти та молоді / державної освіти, міністерств фінансів, а також міністерств економіки та /або планування. Викладачами курсу були провідні експерти і викладачі-практики регіону ЄЦА: Олександр Адамський (Російська Федерація), Альгірдас Забуліоніс (Литва), Елізар Орбак (Ізраїль), Йен Вітмен (OECР), Ісаак Фрумін (Світовий банк), Ян Герчінскі (Польща), Ярослав Калоус (Чеська Республіка), Хуан Мануель Морено (Світовий банк), Каріне Арутюнян (Вірменія), Олексій Мірошниченко (Україна), Павло Хобзей (Україна), Роман Шиян (Україна), Войцех Маршлєвскі (Польща). Крім того, практика впровадження регіональних навчальних курсів, пристосованих до потреб регіону ЄЦА, показала, що вони забезпечують платформу для обміну досвідом між країнами, що дасть змогу оцінювати різні можливі варіанти та практику реформування системи освіти, а також навчатися один в одного, працюючи у командах. |