Проведення тренінгів у рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» (30.11-04.12.2020) |
30 листопада – 04 грудня 2020 року в рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбулася серія тренінгів для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти. Метою тренінгів було ознайомлення учасників із системою підготовки викладачів професійної освіти та досвідом співпраці різних стейкхолдерів у Німеччині та Австрії. Понад 160 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО, Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг. З вітальними словами виступили Світлана ШИТІКОВА та Іванна АТАМАНЧУК (Національний Еразмус+ Офіс в Україні), підкресливши важливість удосконалення підготовки викладачів професійної освіти у розбудові як системи вищої, так і професійно-технічної освіти. Під час тренінгу «Інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Німеччини» Томас ДАЙСІНГЕР (Університет Констанца, Німеччина) презентував: Про особливості шкільної практики та налагодження співпраці у підготовці викладачів професійної освіти розповіла Юдіт ХІРШ, M. Sc., викладачка Університету Констанца та Центру професійно-технічної освіти в м. Радольфцель (Німеччина). Власним досвідом управління шкільною практикою поділилася вчителька-менторка Еліза ВІЛАНДТ, M. Sc., викладачка Центру професійно-технічної освіти в м. Стоках (Німеччина). Про шкільну практику очима студентів та співпрацю стейкхолдерів у процесі підготовки викладачів розповіли Антьє БЕКЕР, B.Sc., студентка-магістерка 5-го семестру навчання, та Анніка ЗОННЕНМОЗЕР, B.Sc., студентка-магістерка 3-го семестру навчання (Університет Констанца). Під час тренінгу «Шкільна практика та інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Австрії» Ріхард ФОРТМЮЛЛЕР (Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) презентував: Про особливості організації практики студентів – майбутніх викладачів професійної освіти розповіла Керстін КОНЦЕР (Віденський університет економіки та бізнесу): Розанна ШТЕЙНІНГЕР (Віденський університет економіки та бізнесу) та Нора Чеховські (Університет педагогічної освіти Верхньої Австрії) поділилися інформацією про: Тренінг викликав значний інтерес серед учасників, які мали змогу почути відповіді на цікаві для них питання. Із матеріалами презентацій можна ознайомитися на сайті проєкту. Додатково: Інформація про проєкт: Еразмус+ проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) (2020-2023) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP Пріоритет – розвиток потенціалу вищої освіти Тривалість проекту: 15.01.2020 – 14.01.2023 Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE) Мета та завдання проекту: Контактна особа: Світлана Цимбалюк, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду |
"Genius Temporis"
МІСІЯ – Сприяння професійному та організаційному лідерству і розвитку сфер врядування, менеджменту та освіти шляхом запровадження інновацій.
ВІЗІЯ – «IЛІР» – лідер у сфері запровадження інновацій задля професійного та організаційного розвитку врядування, менеджменту та освіти.
Через НАВЧАННЯ до ІННОВАЦІЙ,
через ІННОВАЦІЇ до РОЗВИТКУ,
через РОЗВИТОК до ЛІДЕРСТВА!