Payday loans
slide show
Інститут Лідерства,
Інновацій
та Розвитку
Проведення тренінгів у рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» (30.11-04.12.2020)

30 листопада – 04 грудня 2020 року в рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбулася серія тренінгів для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти.

Метою тренінгів було ознайомлення учасників із системою підготовки викладачів професійної освіти та досвідом співпраці різних стейкхолдерів у Німеччині та Австрії.

Понад 160 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО, Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг.

З вітальними словами виступили Світлана ШИТІКОВА та Іванна АТАМАНЧУК (Національний Еразмус+ Офіс в Україні), підкресливши важливість удосконалення підготовки викладачів професійної освіти у розбудові як системи вищої, так і професійно-технічної освіти.

Під час тренінгу «Інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Німеччини» Томас ДАЙСІНГЕР (Університет Констанца, Німеччина) презентував:
— загальний огляд системи освіти та професійної освіти в Німеччині;
— ключові елементи дуальної форми навчання;
— участь стейкхолдерів та соціальних партнерів у організації навчання;
— особливості підготовки викладачів для професійної освіти та підготовки викладачів з економіки в Університеті Констанца;
— специфіку співпраці між основними акторами у підготовці викладачів професійної освіти: університетами, професійними школами та семінарами з підготовки та підвищення кваліфікації викладачів;
— виклики в системі професійної освіти та підготовки викладачів для системи професійної освіти в Німеччині.

Про особливості шкільної практики та налагодження співпраці у підготовці викладачів професійної освіти розповіла Юдіт ХІРШ, M. Sc., викладачка Університету Констанца та Центру професійно-технічної освіти в м. Радольфцель (Німеччина).

Власним досвідом управління шкільною практикою поділилася вчителька-менторка Еліза ВІЛАНДТ, M. Sc., викладачка Центру професійно-технічної освіти в м. Стоках (Німеччина).

Про шкільну практику очима студентів та співпрацю стейкхолдерів у процесі підготовки викладачів розповіли Антьє БЕКЕР, B.Sc., студентка-магістерка 5-го семестру навчання, та Анніка ЗОННЕНМОЗЕР, B.Sc., студентка-магістерка 3-го семестру навчання (Університет Констанца).

Під час тренінгу «Шкільна практика та інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Австрії» Ріхард ФОРТМЮЛЛЕР (Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) презентував:
— загальний огляд системи підготовки викладачів професійної освіти в Австрії;
— структуру навчальної програми «Економічна та бізнес-освіта»;
— налагодження співпраці університету під час підготовки викладачів професійної освіти з різними інституціями: Міністерством освіти, науки та досліджень, Департаментом освіти у Відні, Нижній Австрії та Бургенланді, вищими та середніми професійними школами.

Про особливості організації практики студентів – майбутніх викладачів професійної освіти розповіла Керстін КОНЦЕР (Віденський університет економіки та бізнесу):
— місце шкільної практики в навчальній програмі «Економічна та бізнес-освіта»;
— правові основи шкільної практики;
— цілі, зміст і структура шкільної практики;
— особливості оцінювання шкільної практики;
— налагодження комунікації зі студентами магістерської програми «Економічна та бізнес-освіта» на етапі їхнього стажування в професійних школах.

Розанна ШТЕЙНІНГЕР (Віденський університет економіки та бізнесу) та Нора Чеховські (Університет педагогічної освіти Верхньої Австрії) поділилися інформацією про:
— професійні школи та професійну підготовку викладачів професійної освіти і навчання в Австрії (структуру австрійської системи професійної освіти та навчання, вимоги до вступу до університету, структуру навчання);
— особливості розробки освітніх програм в педагогічних ЗВО Австрії (правові засади та процес розробки освітньої програми, участь стейкхолдерів у розробці освітніх програм);
— специфіку освітньої програми для підготовки викладачів для закладів професійної освіти і навчання середнього рівня в педагогічному ЗВО Верхньої Австрії.

Тренінг викликав значний інтерес серед учасників, які мали змогу почути відповіді на цікаві для них питання.

Із матеріалами презентацій можна ознайомитися на сайті проєкту.

Додатково:

Інформація про проєкт: Еразмус+ проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) (2020-2023) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP

Пріоритет – розвиток потенціалу вищої освіти

Тривалість проекту: 15.01.2020 – 14.01.2023

Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Мета та завдання проекту:
Метою проекту є підвищення якості та актуалізація підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.

Контактна особа: Світлана Цимбалюк,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ІЛІР

ILIDlogo-w165

Інститут Лідерства, Інновацій та Розвитку

Місія / Візія

"Genius Temporis"

МІСІЯ – Сприяння професійному та організаційному лідерству і розвитку сфер врядування, менеджменту та освіти шляхом запровадження інновацій.

ВІЗІЯ – «IЛІР» – лідер у сфері запровадження інновацій задля професійного та організаційного розвитку врядування, менеджменту та освіти.

growth-arrow

Через НАВЧАННЯ до ІННОВАЦІЙ,
через ІННОВАЦІЇ до РОЗВИТКУ,
через РОЗВИТОК до ЛІДЕРСТВА!

Home